Muita asioita

Oikeuksienvalvontavastaava

Aivoliitto pyrkii tehostamaan paikallistason oikeuksienvalvontaa nimittämällä kuhunkin paikallisyhdistykseen oman oikeuksienvalvontavastaavan. Tehtävään on  yhdistyksemme alueelle nimetty Tuuli Niemi, jolle Aivoliitto välittää ajankohtaista tietoa sosiaali- ja terveysturvasta.

Lue tästä

Tuuli Niemi

toimintaterapeutti
puh. 044-500 5235
tuuli.niemi(at)gmail.com

Jäsenasiat

Aila Stauffer  puh. 040 575 7792, aila.stauffer(at)dnainternet.net
Muistathan ilmoittaa muuttuneet yhteystietosi, jotta saat yhdistyspostia!

Yhdistyksemme myy T – paitoja

koot M – XXXL, väreinä musta, sähkönsininen, viininpunainen ja turkoosi. Paidoissa on edessä yhdistyksemme logo. Paitoja saa ostaa Liisa Mankiselta 10 €/kpl illanvietoissa.

Illanviettomme

Illanviettomme talvisaikaan Ortodoksisen seurakunnan seurakuntasalissa, Yliopistonkatu 19 B Turku, ovat yleensä kuukauden toisena keskiviikkona klo 18 - 20. Toiminnastamme on tarkemmin jäsenkirjeessä.

Harrastusryhmät

Niiden toiminnasta ja kokoontumisista saat parhaiten tietoa kerhon yhteyshenkilöltä. Kerhotoiminta on tarkoitettu pääasiassa jäsenistölle ja koska toiminta katetaan jäsenmaksutuloista, osallistuminen edellyttää jäsenyyttä (ei avustajalta). Kukin harrastaja maksaa vain yhden harrastusmaksun 15 € lukukaudessa.

Lakipalvelua jäsenistölle

Lakipalvelua jäsenistölle sosiaaliturvaan ja kuntoutukseen liittyvissä lakikysymyksissä:

Anu Aalto anu.aalto(at)ms-liitto.fi puh. 040-734 5773 to-pe klo 8-16. Palvelu on jäsenille maksuton. Huom! Ei yleistä lakineuvontaa.

Jukka Kumpuvuori tarjoaa lakineuvontaa TVJ ry:n jäsenjärjestöjen jäsenille. Jos sinulla on hakemus vammaispalveluun tai KELAan mielessä, tai olet jo saanut kielteisen päätöksen ja mietit miten eteenpäin, soita ja kysy lakimieheltä neuvoa! www.kumpuvuori.fi

VAIN maanantaisin klo 17-18 puh.050 552 0024

Vertaistuki ?