Retket / matkat / teatterit

Yhdistyksen huvitoimikunta

Yhdistyksen huvitoimikuntaan kuuluvat  Maritta Melander ja Hilkka Rantala.

Teatterilippujen myynnin aloitamme jäsenkirjeen saapumisen jälkeen käteismaksulla. Retkille ilmoittauduttuanne oletamme että tulette mukaan, siis ilmoittautumisenne on sitova. Mikäli ette voi lähteä, pyydämme teitä ilmoittamaan perutuksen riittävän ajoissa vastuuhenkilölle. Peruuttamattomista poisjäänneistä joudumme laskuttamaan aiheutuneet kustannukset teiltä. Jonossa voi myös olla halukkaita odottajia, jotka peruutuksenne jälkeen pääsevät mukaan.

Valmistelut ennen ulkomaanmatkaa: Matkalla tarvitaan voimassaoleva passi tai EU-henkilökortti. Lisäksi Kelan EU – maissa käyvä Eurooppalainen sairaanhoitokortti, joka on hyvä pyytää kelasta, jollei sellaista satu jo itsellä olemaan, kortti on ilmainen. Henkilökohtainen tapaturma(sairaus)vakuutus. Matkavakuutus on vapaaehtoinen.

Matkustajan täytyy pystyä nousemaan bussiin itse, vain pientä avustusta. Tämä koskee lähinnä Matkatoimistojen järjestämiä ulkomaanmatkoja.

Kaikilla kotimaan matkoilla yhdistyksemme käytössä on inva -varusteinen bussi nostolaitteineen.

Katso retkien, matkojen ja teatterin ajankohdat ja paikat ym. jäsenkirjeestä.