Invalidiliitto

Invalidiliitto

Kaikki uutiset

Muita oppaita

Moni vammaisalan järjestö on laatinut omia oppaita, jotka auttavat niin tuen suunnittelussa ja toteutuksessa sekä kyseisen vamman aiheuttaman palvelutarpeen hahmottamisessa. Tälle sivulle on koottu hakemisto vammaisalan järjestöjen oppaista teemoittain. Osa oppaista on pdf-muodossa, osa verkkosivustoja.

THL ei vastaa järjestöjen oppaiden sisällöstä.

muita oppaita

Invalidiliiton uusi uutissivusto Invalidiliitto Nyt osoitteessa invalidiliittonyt.fi kertoo, mitä ajankohtaista yhteiskunnassamme tapahtuu erityisesti  fyysisesti vammaisen ihmisen näkökulmasta.  Esteettömyys, koulutus, työelämä, kuntoutus, vapaa-aika – siinä muutamia uutissivuston pysyviä teemoja.  Jos haluat lukea uutisia lainsäädännöstä, saada vinkkejä  uusista apuvälineistä tai tutustua mielenkiintoisiin ja yllättäviinkin tarinoihin ihmiselämästä, silloin Invalidiliitto Nyt on sinua varten.

Sivuston kautta saa myös tietoa Invalidiliiton monipuolisesti toiminnasta, erilaisista tapahtumista ja kursseista. Huomioi Invalidiliiton jäsenyhdistysten sähköinen toimintakalenteri. Harvinaiset sairausryhmät on myös huomioitu sivustolla.

Uutistarjonnan lisäksi Invalidiliitto Nyt -sivustolla julkaistaan eri kirjoittajien blogikirjoituksia.

Facebook sivu https://fi-fi.facebook.com/Invalidiliitto

Invalidiliitto http://www.invalidiliitto.fi/