Yhteistyötahoja

Happy House

Happy House, Ursininkatu 11 Turun seudun vammaisjärjestöt ry:llä (TVJ) on Turussa monitoimikeskus, joka on kaikille avoin, esteetön toiminta- ja kohtaamispaikka. Arkipäivisin tarjolla on vaihtelevaa, mukavaa ohjelmaa sekä nettikahvila. Lisäksi siellä järjestetään erilaisia maksullisia kursseja. Happy House on avoinna ma 12-16, ti 10-16, ke 12-19, to 10-16 ja pe 10-14.

Lisätietoja toiminnasta ja kursseista saat soittamalla puh. (02) 251 8421

Diakoniatyö

Diakonia Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä, toiminnasta saa tietoa internetistä http://www.kirkkoauttaaturussa.fi/

Helvi Lähteenmäki puh. 040-341 7244 virka-aikana tai yhteyshenkilöltämme Hilkka Rantalalta puh. 040-776 1778 tai rantala.hilkka(ät)gmail.com

Poiju - Vanhusten tuki- ja kohtaamispaikka

Ikäihmisten palvelutori Poiju

Ikäihmisten palvelutori Poiju ns. Maalaistentalossa:Humalistonkatu 7, 20100 Turku Puhelin (02) 262 5669

Poiju on avoinna ma - pe 10.00 - 15.00

Palvelun tuottaa Turun kaupungin sosiaali- ja terveystoimi sekä Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä Poijussa on neuvontapalvelupiste, joka tukee ja ohjaa vanhuksia ja omaisia kotona selviytymisessä. Meiltä voit kysyä mieltäsi askarruttavista asioista, kuten asumisesta, kotiin saatavista palveluista, etuuksista sekä virkistys- ja harrastustoiminnasta.

avustajakeskus

Avustajakeskus

palvelee avustamiseen liittyvissä asioissa Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa. Olemme toimineet lähes 20 vuotta vieden avustamiseen liittyviä asioita eteenpäin alueellisesti sekä kansallisesti. Toimintaa hallinnoi Turun seudun lihastautiyhdistys ry.