Järjestöjen sosiaaliturvaopas on päivitetty 2023

3.3.2023

Sosiaaliturvaopas tarjoaa selkeää ja tuoretta tietoa pitkäaikaissairaiden, vammaisten ja ikääntyneiden henkilöiden sosiaaliturvasta.

Oppaassa kerrotaan, mitä palveluja sinulla on oikeus saada ja miten niitä voit hakela.

Käy lukemassa: www.sosiaaliturvaopas.fi

PUHEENJOHTAJAN TERVEISET

Hyvä yhdistysväki,

Vuosikokouksessa 16.3. yhdistykselle valittiin puheenjohtaja ja hallitus, sekä hyväksyttiin toimintasuunnitelma tälle vuodelle. Yhdistyksellä on edelleen runsaasti toimintaa, kerhoja, harrastus- ja liikuntaryhmiä. Monessa ryhmässä on vielä tänäkin keväänä  tilaa, joten ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan! Kesällä pidämme toiminnassa pienen tauon, mutta syksyllä kaikki jatkuu taas. Mikäli sinusta tuntuu, että et löydä harrastustarjonnastamme itsellesi mieluista tekemistä ja sinulla on idea uudesta toiminnasta, niin ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin. Seuraava yhteinen isompi jäsentapahtumamme on kevätretki Ruissalon kasvitieteelliseen puutarhaan 25.5. klo 14.00: kirjaa ajankohta kalenteriin, ja tule mukaan ihastelemaan luonnon ensimmäisiä kesänmerkkejä oppaiden johdolla. Retken päätteeksi tarjolla on myös pullakahvit.

Aurinkoista kesänodotusta toivottaen,

Ann-Mari Veneskoski, puheenjohtaja