Jäsenkirje

Toistaiseksi koronaviruksen vuoksi kokoontumisiin on tullut muutoksia. Varmista ryhmän yhteyshenkilöltä tarkemmin ryhmäsi toiminta.

Järjestömme sisäinen tiedotus tapahtuu pääasiassa jäsenkirjeen kautta. Kirjeet sisältävät tietoa yhdistyksemme harrastus- ja virkistystoiminnasta. Olemme koonnet jäsenkirjeisiin tietoa alueemme eri yhteistyötahojen järjestämistä ajankohtaisista kursseista, tilaisuuksista ja esittelyistä. Olemme tiedottaneet myös turkulaisten eläkeryhmien, seurojen sekä terveys- ja liikuntatoimen tapahtumista. Lähetämme jäsenkirjeet myös terveydenhuollossa toimiville AVH -hoitajille ja alueen puheterapeuteille.

Syksyllä kerhoillat jatkuvat uudessa osoitteessa Henrikin kirkon seurakuntasalissa Peltolantie 2, 20720 Turku. Pihalla on ilmaiset parkkipaikat. Bussilla numerolla 61 pääsee lähelle. Ohjelma elokuun loppupuolella ilmestyvässä jäsenkirjeessä 2/2020.
Syyskuun kerhoilta pidetään uudessa paikassa 9.9.2020 klo 18.00 – 20.00 Peltolantie 2.

Terveisin puheenjohtaja Lauri Ljungqvist

Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n jäsen.
Liitteenä on jäsenkirje 2 / 2020, joka sisältää puheenjohtajan tervehdyksen jäsenistölle, kerhoiltojen ajankohdat, tietoa harrastusmaksusta ja harrastusryhmien alkamisesta, VERTAISTUKILOUNAASTA,  omaisten vertaistukiryhmästä, virkistystapahtumista, risteilyistä ja teatterimatkoista.  Takasivulla on hallituksen jäsenten yhteystiedot, kannattaa laittaa talteen.

Jos et saa tulostettua jäsenkirjettä itsellesi, eikä posti sitä ole tuonut tämän viikon aikana, pyydä jäsensihteeriä sähköpostitse  lähettämään se paperisena (aila.stauffer@dnainternet.net).

Hyvää loppukesää  -  vielä sitä on jäljellä  -  ja pysykää terveinä.

Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n
jäsensihteeri
Aila St

Tiedottakaa ystäville, joilla ei sähköpostia ole.

Viimeisin jäsenkirje 2020 02  (korjattu versio)

Jäsenkirjeet voit lukea ilmaisen tietokoneeseen asennettavan Adobe Readerin avulla.

Muuta toimintaa

MS Word -tiedostoVertaistukihenkilö koulutus Turussa 18_4_2020.docx (70 kB)
PERUTTU Vertaistukihenkilökoulutus Turussa. https://www.aivoliitto.fi/tapahtumat/vertaistukihenkilokoulutus-turussa/
PDF-tiedostoTuettu loma lyh_.pdf (44 kB)
Yhdistyksen tuettu loma Lehmirannassa Perniössä peruuntuu. Loma toteutetaan myöhemmin päätettävänä ajankohtana.
PDF-tiedostoAuria Biopankki_AVH-yhdistys.pdf (410 kB)