Jäsenkirje

Toistaiseksi koronaviruksen vuoksi kokoontumisiin on tullut muutoksia. Varmista ryhmän yhteyshenkilöltä tarkemmin ryhmäsi toiminta.
15.4. kerhoilta ja toukokuun kevätjuhla on peruutettu koronaviruksen takia.
Toukokuussa ei ole kerhoiltaa.

Järjestömme sisäinen tiedotus tapahtuu pääasiassa jäsenkirjeen kautta. Kirjeet sisältävät tietoa yhdistyksemme harrastus- ja virkistystoiminnasta. Olemme koonnet jäsenkirjeisiin tietoa alueemme eri yhteistyötahojen järjestämistä ajankohtaisista kursseista, tilaisuuksista ja esittelyistä. Olemme tiedottaneet myös turkulaisten eläkeryhmien, seurojen sekä terveys- ja liikuntatoimen tapahtumista. Lähetämme jäsenkirjeet myös terveydenhuollossa toimiville AVH -hoitajille ja alueen puheterapeuteille.

Vuoden 2020 ensimmäinen jäsenkirje ilmestyi ja sisältää tulevaa ohjelmistoamme ja suunnitelmiamme 2020 keväälle ja kesälle.

Syksyllä kerhoillat jatkuvat uudessa osoitteessa Henrikin kirkon seurakuntasalissa Peltolantie 2, 20720 Turku. Pihalla on ilmaiset parkkipaikat. Bussilla numerolla 61 pääsee lähelle. Ohjelma elokuun loppupuolella ilmestyvässä jäsenkirjeessä 2/2020.
Syyskuun kerhoilta pidetään uudessa paikassa 9.9.2020 klo 18.00 – 20.00 Peltolantie 2.

Terveisin puheenjohtaja Lauri Ljungqvist

Tiedottakaa ystäville, joilla ei sähköpostia ole.

Viimeisin jäsenkirje 2020 01

Jäsenkirjeet voit lukea ilmaisen tietokoneeseen asennettavan Adobe Readerin avulla.

Muuta toimintaa

MS Word -tiedostoVertaistukihenkilö koulutus Turussa 18_4_2020.docx (70 kB)
PERUTTU Vertaistukihenkilökoulutus Turussa. https://www.aivoliitto.fi/tapahtumat/vertaistukihenkilokoulutus-turussa/
PDF-tiedostoTuettu loma lyh_.pdf (44 kB)
Yhdistyksen tuettu loma Lehmirannassa Perniössä peruuntuu. Loma toteutetaan myöhemmin päätettävänä ajankohtana.
PDF-tiedostoAuria Biopankki_AVH-yhdistys.pdf (410 kB)