Jäsenkirje

Koronaviruksen vuoksi kokoontumisiin on tullut muutoksia. Varmista Jäsenkirjeestä tai ryhmän yhteyshenkilöltä ryhmäsi toiminta.

Järjestömme sisäinen tiedotus tapahtuu pääasiassa jäsenkirjeen kautta. Kirjeet sisältävät tietoa yhdistyksemme harrastus- ja virkistystoiminnasta. Olemme koonnet jäsenkirjeisiin tietoa alueemme eri yhteistyötahojen järjestämistä ajankohtaisista kursseista, tilaisuuksista ja esittelyistä. Olemme tiedottaneet myös turkulaisten eläkeryhmien, seurojen sekä terveys- ja liikuntatoimen tapahtumista. Lähetämme jäsenkirjeet myös terveydenhuollossa toimiville AVH -hoitajille ja alueen puheterapeuteille.

Kerhoillat jatkuvat uudessa osoitteessa Henrikinkirkon seurakuntasalissa Peltolantie 2, 20720 Turku. Kerhoiltamme järjestetään kuukauden toisena torstaina klo 18-20. Pihalla on ilmaiset parkkipaikat. Bussilla numerolla 61 pääsee lähelle. Ohjelma löytyy jäsenkirjeestämme jäsenkirjeessä 2/2022.

Mahdollididta tapahtumien peruuntumisesta ilmoitetaan sähköpostilla, tekstiviestillä tai kirjeellä sekä Turun Sanomien Yhdistystoiminta-sivulla.

Terveisin puheenjohtaja Ann-Mari Veneskoski

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n jäsen.
Tämä jäsenkirje lähetetään sähköisessä muodossa kaikille, joiden sähköpostiosoite on yhdistyksen tiedoissa. Mikäli sinulla on sähköpostiosoite, etkä ole kirjettä sähköisenä saanut, niin PÄIVITÄ TIETOSI JÄSENSIHTEERILLE, aila.stauffer(at)dnainternet.net

Jos et saa tulostettua jäsenkirjettä itsellesi, eikä posti sitä ole tuonut, pyydä jäsensihteeriä sähköpostitse lähettämään se paperisena.

Jäsenkirjeen takasivulla on hallituksen jäsenten yhteystiedot, kannattaa laittaa talteen.

Terveisin

Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n
jäsensihteeri
Aila St

Tiedottakaa ystäville, joilla ei sähköpostia ole.

Viimeisin jäsenkirje 2 / 2022 on elokuulta.

Jäsenkirjeet voit lukea ilmaisen tietokoneeseen asennettavan Adobe Readerin avulla.

04/2021 jäsenkirjeen liitteet

PDF-tiedostoMaskun_neurologinen_kuntoutuskeskus_2012_12_02.pdf (237 kB)
Maskun_neurologinen_kuntoutuskeskus
PDF-tiedostoAivoterveysakatemia_2021_12_07.pdf (701 kB)
Aivoterveysakatemia_Aivoliitto
PDF-tiedostoKruunupuisto_2022.pdf (4.3 MB)
Kruunupuistossa on tehty töitä kuntoutuksen parissa jo yli 50 vuoden ajan.

Muuta toimintaa

PDF-tiedostoAuria Biopankki_AVH-yhdistys.pdf (410 kB)
PDF-tiedostoJäsenkirje 2_2022.pdf (4.7 MB)
Uusin jäsenkirje

Tilaa jäsenkirje!

Tilaa jäsenkirje ja muita ajankohtaisia tiedoitteita sähköpostiisi ilmoittamalla meille sähköpostiosoitteesi! Laita tietosi os.  aila.stauffer(at)dnainternet.net tai täytä tämä lomake.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.