Jäsenkirje

Järjestömme sisäinen tiedotus tapahtuu pääasiassa jäsenkirjeen kautta. Kirjeet sisältävät tietoa yhdistyksemme harrastus- ja virkistystoiminnasta. Olemme koonnet jäsenkirjeisiin tietoa alueemme eri yhteistyötahojen järjestämistä ajankohtaisista kursseista, tilaisuuksista ja esittelyistä. Olemme tiedottaneet myös turkulaisten eläkeryhmien, seurojen sekä terveys- ja liikuntatoimen tapahtumista. Lähetämme jäsenkirjeet myös terveydenhuollossa toimiville AVH -hoitajille ja alueen puheterapeuteille.

Vuoden 2019 toinen jäsenkirje ilmestyi ja sisältää tulevaa ohjelmistoamme ja suunnitelmiamme 2019 syksylle.

Terveisin puheenjohtaja Lauri Ljungqvist

Illanviettomme on edelleen kuukauden toinen keskiviikko klo 18.00 alkaen.

Syksyn ensimäinen kerhoiltamme on keskiviikkona 11.09.2019 klo 18-20.

Tiedottakaa ystäville, joilla ei sähköpostia ole.

Viimeisin jäsenkirje 2019 /02

jasenkirje_2019_02_korjaus_Vesijumpat_Suvituuli.pdf

Tiedote Turun seudun AVH -yhdistykselle

Jäsentiedote 29.9.2019

Liitteenä on tärkeää tietoa tuetusta lomasta ja tulevasta Joulukonsertista.  Koska seuraava jäsenkirjeemme ilmestyy liian myöhään näiden tapahtumien osalta, tiedottanette myös niille jäsenillemme, joilla ei sähköpostia ole.  Lokakuun jäsenillassa asiat tulevat myös käsiteltäviksi, joten kannattaa tulla silloin paikalle.  Pirjo Nurmi ja Hilkka Rantala vastaanottavat ilmoittautumiset.

Tuettu loma

Joulukonsertti 2019

Jäsenkirjeet voit lukea ilmaisen tietokoneeseen asennettavan Adobe Readerin avulla.