Jäsenkirje

Kuukausitapaamiset on peruutettu tältä keväältä

##### Tervehdys Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n jäsen!

Kuukausitapaamiset on peruutettu tältä keväältä, kuten myös monet harrastusryhmät. Myös vuosikokouksen ajankohtaa on myöhäistetty kesäkuun loppuun.

Hauskaa helmikuuta
Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n jäsensihteeri
Aila Stauffer

Toistaiseksi koronaviruksen vuoksi kokoontumisiin on tullut muutoksia. Varmista ryhmän yhteyshenkilöltä tarkemmin ryhmäsi toiminta.

Järjestömme sisäinen tiedotus tapahtuu pääasiassa jäsenkirjeen kautta. Kirjeet sisältävät tietoa yhdistyksemme harrastus- ja virkistystoiminnasta. Olemme koonnet jäsenkirjeisiin tietoa alueemme eri yhteistyötahojen järjestämistä ajankohtaisista kursseista, tilaisuuksista ja esittelyistä. Olemme tiedottaneet myös turkulaisten eläkeryhmien, seurojen sekä terveys- ja liikuntatoimen tapahtumista. Lähetämme jäsenkirjeet myös terveydenhuollossa toimiville AVH -hoitajille ja alueen puheterapeuteille.

Kerhoillat jatkuvat joskus uudessa osoitteessa Henrikin kirkon seurakuntasalissa Peltolantie 2, 20720 Turku. Pihalla on ilmaiset parkkipaikat. Bussilla numerolla 61 pääsee lähelle. Ohjelma huhtikuun loppupuolella ilmestyvässä jäsenkirjeessä 2/2021.

Seuraamme viranomaissuosituksia kokoontumisrajoituksista.Tilanteesta riippuen kerhoiltamme järjestetään kuukauden toisena keskiviikkona klo 18 - 20.

Peruuntumisesta ilmoitetaan sähköpostilla, tekstiviestillä tai kirjeellä sekä Turun Sanomien Yhdistystoiminta-sivulla.

Terveisin puheenjohtaja Lauri Ljungqvist

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n jäsen.
Tämä jäsenkirje lähetetään sähköisessä muodossa kaikille, joiden sähköpostiosoite on yhdistyksen tiedoissa. Mikäli sinulla on sähköpostiosoite, etkä ole kirjettä sähköisenä saanut, niin PÄIVITÄ TIETOSI JÄSENSIHTEERILLE, aila.stauffer(at)dnainternet.net

Jos et saa tulostettua jäsenkirjettä itsellesi, eikä posti sitä ole tuonut ensi viikon aikana, pyydä jäsensihteeriä sähköpostitse  lähettämään se paperisena.

Takasivulla on hallituksen jäsenten yhteystiedot, kannattaa laittaa talteen.

Pysykää terveinä.

Aivoliiton Turun seudun AVH -yhdistys ry:n
jäsensihteeri
Aila St

Tiedottakaa ystäville, joilla ei sähköpostia ole.

Viimeisin jäsenkirje 2 / 2021 on huhtikuulta.

Jäsenkirjeet voit lukea ilmaisen tietokoneeseen asennettavan Adobe Readerin avulla.

02/2021 jäsenkirjeen liitteet

Tuntematon tiedostomuotoViidestoista_yö-musikaali JK 2 -21.odt (10 kB)

01/2021 jäsenkirjeen liitteet

PDF-tiedostoVuosikokous_Turun AVH kesä -21.pdf (114 kB)
Vuosikokous 30.06.2021 klo 18.00Henrikin kirkon seurakuntasalissa, Peltolantie 2, Turku TUETTU loma Lehmirannassa on siirretty ajalle 20. - 25.7.2021.

Muuta toimintaa

MS Word -tiedostoVertaistukihenkilö koulutus Turussa 18_4_2020.docx (70 kB)
PERUTTU Vertaistukihenkilökoulutus Turussa. https://www.aivoliitto.fi/tapahtumat/vertaistukihenkilokoulutus-turussa/
PDF-tiedostoTuettu loma lyh_.pdf (44 kB)
Yhdistyksen tuettu loma Lehmirannassa Perniössä peruuntuu. Loma toteutetaan myöhemmin päätettävänä ajankohtana.
PDF-tiedostoAuria Biopankki_AVH-yhdistys.pdf (410 kB)

Tilaa jäsenkirje!

Tilaa jäsenkirje ja muita ajankohtaisia tiedoitteita sähköpostiisi ilmoittamalla meille sähköpostiosoitteesi! Laita tietosi os.  aila.stauffer(at)dnainternet.net tai täytä tämä lomake.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.