AVH-nuoret

Aivoliiton

Turun seudun AVH -yhdistys ry:n

Nuorten vertaistukiryhmä

kokoontuu Lounatuulet -yhteisötalon Takkahuoneessa (os. Läntinen Pitkäkatu 33, Turku) aina kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 16.30-18.30. Kesäaikana tapaamisissa on muutoksia.
Korona-aika on poikkeuksellista aikaa, joten tapaamiset pitää toistaiseksi varmistaa.
Uudet ja aiemmin mukana olleet ovat tervetulleita. Huom. Uusien jäsenten kannattaa ilmoittautua ennen ryhmän aloittamista.
Yhteyshenkilöt:  Sari Lindqvist, p. 045- 8756477, e-mail. sarivirtala92(at)gmail.com

sekä Topi Laine, p. 0400 625235, e-mail: topi.laine(at)outlook.com

Lue tapahtumisista   jäsenkirjeestä tai soita Sarille.

Nuoret, alle 45-vuotiaat AVH:n sairastaneet:

valtakunnallisia vertaistapaamisia

Sinä, joka olet alle 45-vuotias ja olet sairastanut aivoverenkiertohäiriön (AVH), tai olet omainen tule mukaan AVH-nuorten toimintaan!

Nuorilla, alle 45-vuotiailla, elämäntilanne on erilainen. Arjen pyöritys, työelämään paluu tai siitä pois jäänti tuovat elämään omia haasteitaan.

Ryhmämme antaa elämäniloa ja uskoa tulevaisuuteen tarjoamalla tietoa ja vertaiskokemusta siitä, miten arjen haasteita kohdataan. Tulemalla mukaan toimintaan voit keskustella ja tavata toisia nuoria, jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön.

Meillä on Aivoliiton järjestämiä valtakunnallisia tapaamisia, joista saat tietoa täältä.

Paikallisia nuorten ryhmiä toimii eri puolella Suomea. Aivoliiton AVH-nuorten Facebook sivulta löydät tietoa tapahtumista.

ComeTogether – verkkovertaisryhmä AHV-nuorille

Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa sunnuntaisin klo 14-16.

Oletko iältäsi n. 18-50 v? Oletko sairastanut aivoverenkiertohäiriön? Tämä ryhmä on juuri sinulle. Vertaisryhmässä on mahdollisuus jakaa kokemuksia ja ajatuksia. Myös erilaisia teemallisia tapaamisia toteutetaan osallistujien toiveiden mukaan. Voit tulla mukaan ryhmään vain hetkeksi, tai olla linjoilla koko tapaamisen. Kameran käyttäminen on vapaaehtoista.

Mukana linjoilla ovat ComeTogether- ryhmän vertaisohjaajat Topi, Anna, Mikko ja Lotta. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Lisätietoja verkkoryhmästä: Topilta topi.laine@outlook.com tai Lotalta lottaanttila@outlook.com.

Olet lämpimästi tervetullut!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aivoliitto on aloittanut ympäri Suomen alueelliset AVH-nuorten tapaamiset.

Sinulle, joka olet alle 45-vuotias ja olet sairastanut aivoverenkiertohäiriön tai olet hänen omaisensa.

Linkki Aivoliiton AVH-nuorten sivuille:

Aivoliiton nuorten facebook-sivut aukeavat linkistä:

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.