Liikunta

Yhdistyksen liikuntavastaava Päivi Liippola siirtyi eläkkeelle virkatyöstään ja hänen tilalleen tuli myös yhdistykseemme uusi liikuntavastaava. Vesa Haukijärvi otti tehtävän vastaan syyskuun alusta 2015. Hän on ennestään enemmistölle tuttu vastattuaan jo nyt vuosia kuntosalitoiminastamme ja toimittuaan Päivi Liippolan apuna liikunta-asioissa.
puh. 044-5075525 ja sähköposti vesa.haukijarvi@gmail.com

Yhdistyksen liikuntajaostoon kuuluvatt Vesa Haukijärven lisäksi Paula Kankaanpää, Aune Karppinen ja  Hilkka Rantala.

Yhdistyksen järjestämä toiminta on tarkoitettu aivohalvauksen sairastaneille ja heidän perheenjäsenilleen, joten siihen voi hyvin osallistua puhe- tai liikuntarajoitteista huolimatta.

Harrastusmaksu 2020

Yhdistys perii harrastusmaksua kaikilta niiltä jäseniltämme, jotka osallistuvat johonkin harrastusryhmän toimintaan seuraavasti.

Uudet harrastajat maksavat harrastusmaksua 15€, jolla saa osallitua kaikkeen yhdistyksen tarjoamaan harrastustoimintaan syksyn aikana. Jos olet maksanut keväällä harrastusmaksun 30 €, asia on osaltasi hoidettu! Joissakin liikuntaryhmissä on lisäksi osalllistumismaksu, joka maksetaan suoraan ryhmän vetäjälle; tarkemmat ohjeet kunkin ryhmän kohdalla.

Jos jäsenkirjeessä mainitaan, että ko. ryhmään pitää ilmoittautua, se pitää tehdä ensin.

Harrastusmaksu maksetaan vain Oma Säästöpankki  tilille FI83 4108 0011 6447 08, merkitse ehdottomasti viitenumero 11. Huomaa, että pankki on vaihtunut!

Maksun saaja: Turun seudun AVH-yhdistys ry
Muista merkitä harrastajan nimi maksajaksi

Harrastusmaksu tulee maksaa syyskuun 2020 aikana.

Jäsenten maksamat harrastusmaksut antavat yhdistyksellemme mahdollisuuksia tarjota jäsenistölle monipuolista liikuntaa ja muuta harrastustoimintaa.

Katso harrastusryhmien alkamis ajankohdat ja paikat ym. jäsenkirjeestä 2/2020.

Tutustu Aivoliiton AVH ja liikunta -oppaaseen

Liikunta AVH:n jälkeen

Liikunta edistää kuntoutumista, virkistää mieltä sekä ehkäisee lisäsairauksien syntymistä.

Aivoliiton sivut