Liikunta

Yhdistyksen liikuntavastaava Päivi Liippola siirtyi eläkkeelle virkatyöstään ja hänen tilalleen tuli myös yhdistykseemme uusi liikuntavastaava. Vesa Haukijärvi otti tehtävän vastaan syyskuun alusta 2015. Hän on ennestään enemmistölle tuttu vastattuaan jo nyt vuosia kuntosalitoiminastamme ja toimittuaan Päivi Liippolan apuna liikunta-asioissa.
puh. 044-5075525 ja sähköposti vesa.haukijarvi@nbl.fi

Yhdistyksen liikuntajaostoon kuuluvatt Vesa Haukijärven lisäksi Paula Kankaanpää, Aune Karppinen ja  Hilkka Rantala.

Yhdistyksen järjestämä toiminta on tarkoitettu aivohalvauksen sairastaneille ja heidän perheenjäsenilleen, joten siihen voi hyvin osallistua puhe- tai liikuntarajoitteista huolimatta.

Harrastusmaksu sykselle 2018

Yhdistys perii harrastusmaksua kaikilta niiltä jäseniltämme, jotka osallistuvat johonkin harrastusryhmän toimintaan seuraavasti.

Kaikki harrastajat maksavat yhden harrastusmaksun 15 €,millä saa osallistua kaikkeen yhdistyksen tarjoamaan harrastustoimintaan.

POIKKEUKSIA: Lisämaksu allasvoimistelussa on 20 € ja voimisteluryhmässä 20 €.

Jos osallistut allas- ja voimisteluryhmään molempiin maksat yhteensä 55 €.

Jos jäsenkirjeessä mainitaan, että ko. ryhmään pitää ilmoittautua, se pitää tehdä ensin.

Harrastusmaksu maksetaan vain Nordean tilille FI19 1173 5000 8736 10, merkitse ehdottomasti viitenumero 1151.

Maksun saaja: Turun seudun AVH-yhdistys ry
Muista merkitä harrastajan nimi maksajaksi

Harrastusmaksu tulee maksaa syyskuun 2018 alussa. Maksusta ei tule enää erillistä maksutiedotetta.

Jäsenten maksamat harrastusmaksut antavat yhdistyksellemme mahdollisuuksia tarjota jäsenistölle monipuolista liikuntaa ja muuta harrastustoimintaa.

Katso harrastusryhmien alkamis ajankohdat ja paikat ym. jäsenkirjeestä.

Tutustu Aivoliiton AVH ja liikunta -oppaaseen

Tutustu uuteen Aivoliiton AVH ja liikunta -oppaaseen.

Oppaaseen on koottu tietoa liikunnan merkityksestä, annostelusta sekä mahdollisuuksista.

Aivoliiton liikuntasivut