Puheenjohtajan terveiset kevääseen

29.3.2024

Kuluva vuosi on yhdistyksemme viideskymmenes. Näin pitkästä olemassaolosta voi päätellä, että toimintamme on tarpeellista. Uusimmassa jäsenkirjeessä on yhdistyksen perustajajäsenen ja pitkäaikaisen puheenjohtajan pieni historiikki. Siitä näkee, miksi yhdistys on aikanaan perustettu ja miten toiminnot ovat kehittyneet.

Saimme juuri vuosikokouksessa uuden hallituksen uusine jäsenineen. Puheenjohtaja jatkaa tässä tehtävässä, kiitos luottamuksesta. Hallituksen jäsenten yhteystiedot löytyvät jäsenkirjeestä ja nettisivuilta kohdasta Yhdistyksen esittely, ottakaa rohkeasti meihin yhteyttä.

Keväällä on harrsteryhmien lisäksi pari isompaa tapahtumaa: virkistysviikonloppu ja kevätretki Haunisten altaalle. Näistä molemmista tarkempia tietoja ja ilmoittautumisohjeet Tapahtumat-kohdassa ja jäsenkirjeessä. Loppuvuonna on sitten yhdistyksen 50-vuotisjuhlaristeily.

Joudumme korottamaan tälle vuodelle harrastusmaksuja; meillähän on yhdeksän erilaista harrastusryhmää, joihin pystyy osallistumaan samalla maksulla. Toivottavasti se ei nouse kenellekään harrastamisen esteeksi. Mikäli sinusta tuntuu, että et löydä harrastustarjonnastamme itsellesi mieluista tekemistä ja sinulla on idea uudesta toiminnasta, niin ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin. Muistakaa myös lukea Aivoliiton jäsenkirjeet, jotka tulevat kaikille jäsenille kerran kuussa. Sieltä löytyy paljon hyvää tietoa erilaisista hankkeista ja muista aktiviteeteista, joihin voivat kaikki jäsenet osalllistua.

Kevättä odotellessa

Ann-Mari Veneskoski, puheenjohtaja