Puheenjohtajan terveiset syksyyn 2023

11.8.2023

Hyvä yhdistysväki

Pikkuhiljaa alkavat yhdistyksen syksyn toiminnot taas pyöriä. Meillä on edessä uusi tilanne, kun Aivoliitto on myynyt Suvituulen kiinteistön. Emme siis voi enää kokoontua siellä kuten aiemmin. Olemme siirtäneet toimintoja pitkälti Lounatuulet Yhteisötaloon, joka sijatsee lähellä rautatieasemaa, Läntinen Pitkäkatu 33:ssa. Myös kuukausitapaamiset järjestetään jatkossa Lounatuulet Yhteisötalossa. Joitain uusia harrastusryhmiä on alkamassa ja kuukausitapaamisiin on tulossa mielenkiintoisia esityksiä yhdessäolon lisäksi. Jäsenkirjeessä on paljon uutta asiaa kaikista toiminnoista, kannattaa lukea tarkkaan!

Tällä hetkellä kaipaamme boccia-kerholle vetäjää, toivottavasti se jäsenistöstä löytyy; ottakaa yhteyttä, jos asia kiinnostaa. Yhdistyksen boccia-kerho on menestyvä joukko, voitimme epävirallisen Aivoliiton mestaruuden liittokokouksen yhteydessä järjestetyssä turnauksessa!

Mikäli sinusta tuntuu, että et löydä harrastustarjonnastamme itsellesi mieluista tekemistä ja sinulla on idea uudesta toiminnasta, niin ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin. Kaikkien, myös varajäsenten yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-sivulta sekä jäsenkirjeestä.

Muistakaa myös lukea Aivoliiton jäsenkirjeet, jotka tulevat kaikille jäsenille kerran kuussa. Sieltä löytyy paljon hyvää tietoa erilaisista hankkeista ja muista aktiviteeteita, joihin voivat kaikki osallistua.

Lämpimiä syksyn pimeneviä iltoja!

Ann-Mari Veneskoski, puheenjohtaja