Puheenjohtajan terveiset talvikaudelle

16.11.2023

Hyvä yhdistysväki!

Toimintamme osalta aktiivinen syksy on kääntymässä talveksi. Ulkona on kylmää ja pimeää, joten tarvitaan mielekästä toimintaa ja mukavia ihmisiä ympärille. Kaikki harrastus- ja liikuntaryhmät ovat mukavasti käynnissä. Uusi pelikerho; Skip-Bo on löytänyt hyvin paikkansa ja osallistujia on riittänyt ja mukaan toki vielä mahtuu. Samoin kaikkiin muihinkin kerhoihin on mahdollista lähteä mukaan ainakin vuoden alussa.

Lokakuinen virkistysviikonloppu oli menestys; osallistujia oli enemmän kuin koskaan ja hyvää oloa ja naurua riitti kolmeksi päiväksi. Meidän vapaaehtoisemme näyttävät venyvän vaikka mihin! Kiitos vielä kaikille ohjelmaa toteuttaneille; laulettiin, visailtiin, pelattiin, rentouduttiin ja vietettiin aikaa tosi mukavassa ilmapiirissä. Kiitos tietysti myös osallistujille heittäytymisestä, oli ilo olla mukana.

Toimintojen siirtyminen Lounatuuleen on sujunut kohtuullisen hyvin, vaikka onhan siinä vielä opettelemista. Talo on sokkeloinen ja kaikille uusi ja vieras, mutta tulee kuitenkin olemaan harrastusryhmiemme kokoontumispaikka pitkään.

Tässä kirjeessä saatte tietoa ensi kevään ryhmistä. Huomatkaa muutokset liikuntaryhmien aikatauluissa.

Otamme mieluusti vastaan ehdotuksia kuukausitapaamisten ohjelmasisältöihin. Kevään tapaamisten ajankohdat on jo sovittu. Myös risteily- ja teatterielämyksiä on tarjolla kevääksi.

Ennen syyskauden päättymistä meillä on vielä tulossa joulujuhla. Toivottavasti näemme teitä siellä runsaasti.

Tervetuloa mukaan nauttimaan hyvästä seurasta, ohjelmasta ja pöydän antimista! Keväällä jatketaan!

Ann-Mari Veneskoski, yhdistyksen puheenjohtaja